Santiago-Arzúa 97.7 FM
Ferrol-Cariño 101.9 FM
Ourense-Celanova 100.1 FM
A Coruña-As Mariñas 105.1 FM
Bergantiños-Costa da Morte 101.9 FM
Vigo-Baixo Miño 91.1 FM
Santander 91.3 FM
Máx: 16º
Min: 13º
Feijoo anuncia el cierre de la hostelería y la limitación del movimiento en 60 concellos

Feijoo anuncia el cierre de la hostelería y la limitación del movimiento en 60 concellos

16:32, 04/11/2020

La Xunta restringe el movimiento y cierra la hostelería en 60 concellos durante un mes. El presidente del Ejecutivo gallego, Alberto Núñez Feijoo, anunció este mediodía nuevas medidas que entrarán en vigor a las 15.00 horas de este viernes. El cerrojo perimetral se amplía a más municipios del entorno de las grandes ciudades. En los 60 ayuntamientos cerrados las reuniones estarán limitadas a convivientes. En el resto de Galicia, se aumenta a seis personas el límite, aunque no vivan juntos (hasta ahora eran cinco). 

Esta tarde se reunirá el Consejo Interterritorial de Salud, una cita entre el Ministerio de Sanidad y todas las autonomías en la que se debatirá sobre los plazos para los cierres perimetrales y la opción de volver a decretar confinamientos domiciliarios, como ya solicitan algunos territorios.

O presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, anunciou este mércores que establecerá a partir do venres ás 15 horas da tarde o peche de actividades non esenciais, incluída a hostalería, e o peche perimetral para o 60 por cento da poboación galega.

Nunha comparecencia para informar sobre as medidas acordadas polo comité clínico reunido de novo este mércores, explicou que estas medidas afectarán un total de 60 municipios, que inclúen as sete cidades e as súas zonas de influencia, así como 14 localidades máis pequenas que presentan altos índices de contaxios.

Feijóo asegurou que se trata dunha decisión "difícil" que ademais se manterá en vixencia durante un mes, aínda que durante ese tempo poderá revisarse, e son medidas para "o ben común" da poboación galega, ante a "situación preocupante" da evolución da pandemia. 

Feijóo: "As restricións son para evitar un confinamento domiciliario"

Núñez Feijóo asegurou que as restricións adoptadas este mércores son para "tentar evitar un confinamento domiciliario". Explicou, ademais, que para o resto de Galicia, onde non se endurecen as limitacións que entrarán en vigor o venres ás 15 horas, ampliaranse ata 6 o número máximo de persoas por reunión, que agora estaba en cinco.

Feijóo advertiu de que ante o virus nunca se pode "descartar" ningunha posibilidade, incluído o confinamento, pero que a Xunta tenta anticiparse para non chegar a esa situación.

De feito, explicou que as restricións teñen como obxectivo rebaixar a tensión hospitalaria e nas residencias de maiores e centros de discapacitados, así como outro propósito, "máis difícil de alcanzar", que é "tentar salvar a campaña de Nadal", sobre todo para a hostalería, que terá que pechar, excepto para pedidos de comida a domicilio.

Ademais, dixo que a Xunta ten previsto manter o toque de recollida entre as 23 e as 6 horas que estableceu o Goberno, a pesar de que a partir do luns as comunidades poderán eliminar esta limitación.

Kevin Roldán presenta The Beginning

Kevin Roldán presenta The Beginning

20:41, 23/01/2017

Kevin Roldán dio a conocer “The Beginning&rdquo...

Una foto sexual del hijo de Chayanne la lía en las redes

Una foto sexual del hijo de Chayanne la lía en las redes

11:55, 10/11/2016

Chayanne respalda a su hijo Lorenzo tras la aparición...

CNCO en concierto en A Coruña el 13 de mayo

CNCO en concierto en A Coruña el 13 de mayo

11:13, 02/02/2017

CNCO anuncia su primera gira mundial “Mas Allá ...

Fallece de manera repentina el ex-bateria de Olympus, Anxo M. Suarez

Fallece de manera repentina el ex-bateria de Olympus, Anxo M. Suarez

08:37, 16/09/2020

Tenía 43 años y había formado parte de ...

Guillermo Castro nos presenta Te Olvidaste de Mi

Guillermo Castro nos presenta Te Olvidas de Mi

12:28, 26/05/2017

No, no es despacito ni Enrique Iglesias, pero es Gallego y c...

Se comenta

¿Qué se cuece en la red?